خمام - مسئولان استانی پای سفره صبحانه‌ی خمام
ویژه
پیگیری مشکلات و بازدید میدانی ؛

مسئولان استانی پای سفره صبحانه‌ی خمام

احداث تقاطع غیرهمسطح برای میدان ولیعصر در برنامه‌های بلند مدت قرار گرفت.

سه شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵ KHNA20291

سیدمجتبی حسینی‌نسب صبح امروز در جریان حضور حجت شعبانپور «معاون عمرانی استانداری گیلان»، شعبان‌علی خاوری «مدیرکل راه و شهرسازی گیلان»، جبار کوچکی‌نژاد «نماینده‌ی مردم شهرستان رشت در مجلس»، سیدعیسی مهدوی «فرماندار شهرستان رشت» و محمد مجد «معاون برنامه‌ریزی فرمانداری رشت» در خمام، عنوان کرد : این مسئولین به منظور بررسی مشکلات خمام، میهمان صبحانه‌ی کاری شورای اسلامی و شهرداری این‌شهر بوده و در همین راستا بازدید میدانی صورت پذیرفته است.
ریاست شورای اسلامی شهر خمام از جمله مصوبات این جلسه را وصول نتیجه برای میدان حادثه‌آفرین ولیعصر (عج) عنوان کرده و افزود : احداث تقاطع غیرهمسطح برای این میدان از جمله برنامه‌های بلند مدت است.
وی با بیان اینکه خاک‌ریزی این میدان توسط اداره‌ی راه و شهرسازی استان در برنامه‌‌های کوتاه مدت جای گرفته است، تصریح کرد : در خصوص ورودی شهر خمام از مسیر انزلی مقرر شد طرحی به منظور احداث میدان تهیه شده و در مدت زمان 20 روز به اداره‌ی راه و شهرسازی تحویل گردد تا در صورت دریافت تاییدیه، مراحل تامین اعتبار مورد پیگیری قرار گیرد.
به گفته‌ی وی، در بحث طرح هادی نیز موضوع خیابان 18 متری خمام مطرح شد که قرار است در این خصوص با مالکان زمین‌های محدوده‌ی طرح مذکور جلسه‌ای برگزار شده و در این راستا استانداری نیز ورود کرده و قول مساعدت داده است.


موضوع : شورای شهر، گزارش تصویری
http://khna.ir/20291

۲ دیدگاه

  • آشنا در مورخ 1393/05/14 - 19:45 می‌نویسد :

    شورا کار خوبی کرد که نمک گیرشون کرد
    انشا الله نتیجه بده

  • جعفر خضرائی در مورخ 1393/05/15 - 09:38 می‌نویسد :

    ممنون از پیگیری مجدانه شهردار بومی؛متواضع؛مردمی؛که حقیقتا حمایت از عملکرد خوب شهردار توسط شورا باعث تقویت و رساندن خیر به مردم می شود.انشا..مشکل میدان ولی عصر با درایت شهردار حل گردد. [!]