خمام - مشاهده‌ی تندیس از آرزوهای «چمساز» بود
دستیار دکتر چمساز :

مشاهده‌ی تندیس از آرزوهای «چمساز» بود

وی از تهیه‌ی فیلمی مستند از دکتر چمساز توسط مستندسازی معروف در 3 هفته‌ی گذشته خبر داد.

یکشنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴ KHNA18889

حمید پورنعمتی با تایید خبر خاموشی چراغ مطب دکتر چمساز از صبح درگذشت این پزشک، افزود : مردم با مراجعه به مطب وی از صبح مذکور متوجه تعطیلی مطب و وفات وی شدند. وی با بیان اینکه این پزشک در سن 84 سالگی در خواب و با آرامش چشم از دنیا فروبست، تصریح کرد : در خصوص بازگشایی مجدد مطب چمساز توسط خانواده‌ی وی تصمیم گیری خواهد شد.
دستیار دکتر چمساز با ابراز تاسف به‌خاطر ضایعه‌ی درگذشت دکتر چمساز، بزرگترین نعمت را از دیدگاه چمساز خدمت به خلق برشمرده و یکی از آرزو‌های این پزشک خیر خمامی پیش از درگذشت وی را مشاهده‌ی تندیسی که قرار بود در ابتدای خیابان تختی این‌شهر مقابل منزل وی نصب گردد عنوان کرد، که تا پیش از درگذشت وی محقق نشد.
حمید پورنعمتی با بیان اینکه 36 سال است که به‌عنوان دستیار با دکتر چمساز همکاری کرده است، افزود : چمساز همیشه مشغول مطالعه و به‌روز کردن اطلاعات خود بود و در زمان بیکاری به مطالعه‌ی روزنامه‌ی کیهان پرداخته و نسبت به مسائل دینی، تاریخی و سیاسی آگاه بود. وی به تهیه‌ی یک فیلم مستند از چمساز در 3 هفته‌ی گذشته خبر داد که مستندساز معروفی از 8 صبح تا پاسی از شب را برای تهیه‌ی مستند با دکتر چمساز همراهی نموده است.
به گفته‌ی وی، در روزی که مستندساز مشغول تهیه‌ی مستند بود مطب دکتر چمساز به شدت شلوغ بود.
دستیار دکتر چمساز با اشاره به وجود شایعاتی در خصوص در گذشت دکتر چمساز پیش از مرگ وی در دفعات متعدد، گفت : روز قبل از درگذشت وی برای عیادت نزد وی رفتم که چمساز خواستار بازگشایی مطب شده بود.
پورنعمتی، خاطرنشان کرد : این پزشک با وجود کهولت سن هر روز در مطب خود حضور می‌یافت، پله‌های مطب را در مدت 3 دقیقه طی کرده، پیش از نشستن پشت میز خود آیه الکرسی‌ای که بر دیوار قاب شده بود مطالعه کرده، سپس بر جایش می‌نشست و به طبابت می‌پرداخت.
بنابر این گزارش، این پزشک خیر خمامی نیز لطف مردم را باعث پایبندی خود به خمام عنوان کرده بود و تندیس وی به پاسداشت 60 سال خدمات ارزنده‌ برای بخش خمام تهیه شده بود که مقرر گردیده بود در ماه مبارک رمضان به دستان وی رونمایی گردد.


موضوع : تجلیل و بزرگداشت، درگذشت، مصاحبه‌ها
http://khna.ir/18889

۱ دیدگاه