خمام - مدارس دولتی حق دریافت شهریه ندارند
صرفاً جهت اطلاع ؛

مدارس دولتی حق دریافت شهریه ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه مدیران مدارس دولتی حق دریافت شهریه هنگام ثبت‌نام ندارند، گفت: تنها باید پول بیمه و کتاب دریافت شود.

دوشنبه، ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۰۴ KHNA18073

مهدی حاجتی عصر یکشنبه در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان آموزش و پرورش را بزرگ‌ترین دستگاه تعلیم و تربیت دانسته که نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها است. وی با اشاره به برگزاری مراسم هفته بزرگداشت مقام معلم و دیدار معلمان گیلانی با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: همکاری دیگر دستگاه‌ها با آموزش و پرورش برای ارتقای سطح فرهنگ در جامعه ضروری است. این مسئول به فرا رسیدن فصل ثبت‌نام مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی اشاره کرد و گفت: درصدد اجرای ثبت نام سهل و آسان برای خانواده‌ها هستیم.
حاجتی از انجام بازرسی‌ها و نظارت ویژه بر مدارس پرمخاطب شاهد، نمونه مردمی، تیزهوشان و … خبر داد و یادآور شد : مدیران باید با در نظر گرفتن محل سکونت خانواده‌ها در محدوده مدارس از فرزندان آنها ثبت‌نام کنند، در غیر این صورت با متخلفان برخورد می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه مدیران مدارس دولتی حق دریافت شهریه از والدین به هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید را ندارند، گفت: هنگام ثبت‌نام تنها پول بیمه و کتاب دریافت شود.
وی به رسیدگی 53 مورد تخلف ثبت‌نام از طرف مدیران مدارس مختلف در 628 مورد بررسی و بازرسی اشاره کرد.


موضوع : آموزش و پرورش، مدارس
منبع : فارس
http://khna.ir/18073

دیدگاه شما چیست ؟!