خمام - «علیرضا نوروزی» قضاوت‌های قابل قبولی در رقابت‌های بین‌المللی به‌نمایش گذاشت
ویژه
رئیس هیئت کاراته گیلان عنوان کرد :

«علیرضا نوروزی» قضاوت‌های قابل قبولی در رقابت‌های بین‌المللی به‌نمایش گذاشت

علیرضا نوروزی از خمام در رقابت‌های بین‌المللی کاراته به‌عنوان داور حضور یافت.

چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲ KHNA16617

رئیس هیئت کاراته گیلان با بیان اینکه «علیرضا نوروزی» به عنوان داور ملی از گیلان در رقابت‌های بین‌المللی ارومیه قضاوت کرد، گفت : دو مدال طلا و یک برنز حاصل تلاش کاراته‌کاهای گیلانی در این رقابت‌ها است.
سید امیر حسین علوی با اشاره به درخشش گیلانی‌ها در رقابت‌های بین‌المللی کاراته‌ی ارومیه، اظهار کرد : رقابت‌های بین‌المللی ارومیه در سالن 6 هزار نفری غدیر با حضور تیم‌های ترکیه، کره جنوبی، هنگ کنگ، جمهوری آذربایجان، عراق و تیم ملی ایران برگزار شد.
این مسئول، افزود : علاوه برحضور کاراته‌کاهای گیلانی تیم‌های ملی ایران داوری کاراته گیلان نیز دارای یک نماینده بود، که علیرضا نوروزی داور ملی گیلانی در مدت برگزاری مسابقات قضاوت‌های قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

20140509_091306

رئیس هیئت کاراته گیلان با اشاره به ورزشکاران گیلانی حاضر در رقابت‌های بین المللی ارومیه، تصریح کرد : عماد مژدهی و سعید عباسی در رده‌ی سنی امید، الیاس محمدزاده و علیرضا ناتوان گیلانپور در رده‌ی سنی جوانان و مجتبی محمدی در رده‌ی سنی نوجوانان حضور داشته‌اند. علوی با اشاره به مدال آوران گیلانی عضو تیم‌های ملی، خاطرنشان کرد: مجتبی محمدی رده سنی نوجوانان مدال طلا، علیرضا ناتوان گیلانپور در رده سنی جوانان مدال طلا و الیاس محمد زاده در رده سنی جوانان مدال برنز را برای کشور و استان به ارمغان آوردند.


موضوع : افتخارات، کاراته
منبع : تسنیم
تصویر : آرمین نوروزی
http://khna.ir/16617

۱ دیدگاه

  • كاميار شريفي پور در مورخ 1393/03/01 - 19:09 می‌نویسد :

    ارزوي موفقيت براي شما و جامعه داوري كاراته گيلان را دارم و اميدوارم افتخاراتتان 100چندان شود