خمام - امام جمعه: نباید اجازه داد نااهلان هدایت انقلاب را به دست گیرند
در جلسه‌‌ی هماهنگی سوم خرداد ؛

امام جمعه: نباید اجازه داد نااهلان هدایت انقلاب را به دست گیرند

هر زمان منافق‌صفتان بر مسند حکومت وارد شدند، خسارت‌های عظیمی بر کشور وارد شد.

یکشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲ KHNA16471

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا عاشوری ظهر امروز در جلسه‌‌ی هماهنگی برگزاری مراسم سوم خرداد و سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بخش خمام با یادآوری فداکاری‌های رزمندگان اسلام اظهار کرد: فداکاری‌ نیروهای بسیج، ارتش و … سبب امید ملت مسلمان ایران در دوران جنگ تحمیلی بود.
وی آزادسازی خرمشهر را یکی از افتخارات کشور دانست و افزود: پس از آنکه ارتش صدام 19 ماه این اسارت را استمرار بخشید، رزمندگان ما موفق شدند خرمشهر را با تمام نفرات و تجهیزاتش باز پس گیرند.
امام جمعه خمام گفت: نظر دنیا بر این عقیده بود که ایران اسلامی قادر به کنترل جنگ و اوضاع نیست اما رزمندگان اسلام این نظر را نسبت به کشورمان تغییر دادند. وی با بیان اینکه جمله‌‌ی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» امام خمینی (ره)  تاریخی شد، ادامه داد: این افتخار بر تاریخ مسلمان ایران باقی ماند، زیرا حق ماندنی است.
عاشوری ارتحال امام خمینی (ره) را مصیبتی سخت و پر رنگ برای ملت ایران قلمداد کرد و یادآور شد: داغ فراق ایشان هرگز آرام، فراموش و خاموش شدنی نیست. وی با اشاره به اینکه یاد امام (ره) همیشه زنده می‌ماند، خاطرنشان کرد: امروزه سخنان، عملکرد و موضع‌گیری‌های ایشان چراغ راه ملت مسلمان ایران است.
امام جمعه خمام با بیان اینکه در کشور ما هر زمان منافق‌صفتان بر مسند حکومت وارد شدند خسارت‌های عظیمی بر کشور وارد شد، خاطرنشان کرد: نباید این اجازه را داد که نااهلان هدایت انقلاب را به دست گیرند.


موضوع : بخشداری، روحانیون
http://khna.ir/16471

۱ دیدگاه