خمام - مشکل ضعف برق در روستاها جدی است
علیرضا عبدی عنوان کرد :

مشکل ضعف برق در روستاها جدی است

با وجود کشاورزی بودن گیلان، کشاورزان به دلیل نداشتن آب سردرگم هستند.

جمعه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲ KHNA14950

علیرضا عبدی عصر امروز در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با برشمردن مشکلات بخش‌های این شهرستان، اظهار کرد: بیشتر شبکه‌های برق در شهرستان رشت قدیمی و فرسوده است. وی ضعف برق را از مشکلات جدی خواند و افزود : با توجه به فرا رسیدن فصل گرما به دلیل افت فشار ضعیف برق حتی یک کولر نمی‌توان در روستا استفاده کرد.
نماینده شورای اسلامی بخش خمام با اشاره به اینکه تیر چراغ برق روستاهای شهرستان رشت با قدمت بیش از 30 ساله است، تصریح کرد : به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها هیچ سرمایه‌گذاری نمی‌تواند اقدام به سرمایه‌گذاری کند. وی نبود فشار قوی برق در مسیر جعفرآباد رشت را از مشکلات ضعف برق عنوان کرد و افزود : در دیگر بخش‌ها نیز با چنین مشکلاتی مواجه هستیم. عبدی به معضل آب کشاورزی در شهرستان رشت اشاره کرد و یادآور شد : طرح‌هایی که سال‌ها قبل در زمینه آب کشاورزی نوشته شده بود اجرایی نشد. وی با بیان اینکه هزاران مشکل ناگفته وجود دارد، خاطرنشان کرد : نباید درباره مشکلات مردم روستاها مقطعی فکر کرد.
سخنگوی شورای بخش شهرستان رشت احداث چاه را راهکار مشکلات آب کشاورزی ندانست و یادآور شد : با مشکلات موجود در صورتی که اقدام جدی صورت نگیرد تا چند سال دیگر کشاورزی نابود می‌شود. وی با اشاره به اینکه با گذشت بیش از یک ماه از فصل بهار هنوز کشاورزان در تامین آب با مشکل مواجه هستند، خاطرنشان کرد: با وجود کشاورزی بودن گیلان، کشاورزان به دلیل نداشتن آب سردرگم هستند. عبدی رهاسازی آب سد سفیدرود را ضروری خواند.


موضوع : شورای بخش
منبع : فارس
http://khna.ir/14950

دیدگاه شما چیست ؟!