خمام - قیمت جدید بنزین و CNG اعلام شد
جهت اجرا از ساعت ۲۴ پنجشنبه ؛

قیمت جدید بنزین و CNG اعلام شد

سهمیه خودروهای عمومی که پیش از این واریز شده بود سوخته و با قیمت جدید واریز شده است.

جمعه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ KHNA14913

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG از ابلاغ رسمی نرخ رسمی بنزین و حامل‌های انرژی به جایگاه‌های سوخت خبر داد. اردشیر دادرس افزود : بر اساس ابلاغیه رسمی قیمت بنزین سهمیه‌ای 700 تومان و بنزین آزاد 1000 تومان تعیین شده و از ساعت 24 روز پنجشنبه بنزین با نرخ جدید در جایگاه‌ها توزیع می‌شود. وی خاطرنشان کرد: سهمیه خودروهای عمومی که پیش از این واریز شده بود سوخته و با قیمت جدید واریز شده ؛ سهمیه 400 تومانی خودروهای شخصی در کارت‌ها باقی می‌ماند. دادرس همچنین از افزایش قیمت گاز از 310 تومان به 450 تومان خبر داد.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در اطلاعیه مصوبه هیئت وزیران قیمت جدید حامل‌های انرژی را منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: هئیت وزیران در اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال 1393 نرخ‌های جدید بنزین، نفت گاز و سی‌ان‌جی را جهت اجرا از ساعت 24 روز پنجشنبه مورخ 4 اردیبهشت 93 به ترتیب زیر به تصویب رسانید که بدینوسیله به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند.

  • نفت گاز هر لیتر 250 تومان
  • بنزین سهمیه‌ای هر لیتر 700 تومان
  • بنزین آزاد هر لیتر 1000 تومان
  • بنزین سوپر سهمیه‌ای هر لیتر 800 تومان
  • بنزین سوپر آزاد هر لیتر 1100 تومان
  • هر متر مکعب گاز (سی‌ان‌جی) برای خودروها 450 تومان
  • بنزین تحلیلی به خودروهای دولتی هر لیتر 100 تومان

همچنین تاکید گردیده که سهمیه‌های 400 تومانی باقیمانده در کارتهای سوخت خودروهای سواری شخصی و موتور سیکلت‌ها کماکان معتبر بوده و دارندگان کارت‌های سوخت می‌توانند این سهمیه‌ها را با همان نرخ 400 تومانی قبل از جایگاه‌ها دریافت نمایند. میزان سهمیه ماهانه کلیه خودروها طبق روال قبل خواهد بود و از ساعت 24 روز 4 اردیبهشت 93 سهمیه کامل اردیبهشت ماه خودروهای سواری شخصی و موتور سیکلت‌ها به کارتهای آنها تخصیص می‌یابد. گفتنی‌است تهیه بنزین خودرهای عمومی از زمان تغییر نرخ برای باقیمانده اردیبهشت‌ماه با نرخ‌های جدید به کارت‌های آنها تخصیص می‌یابد.


موضوع : فرآورده‌های نفتی
http://khna.ir/14913

دیدگاه شما چیست ؟!