خمام - تلاش دشمنان نفوذ در دانشگاه‌ها است
حجت الاسلام والمسلمین عاشوری :

تلاش دشمنان نفوذ در دانشگاه‌ها است

دشمنان تلاش زیادی دارند تا در دانشگاه‌های ما نفوذ کنند، زیرا می‌دانند که بیشترین نیروی جوان فعال و با استعداد کشور در این مرکز وجود دارد.

جمعه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱ KHNA14559

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا عاشوری امروز در نماز جمعه آستان مقدس امامزاده حسن (ع) این شهر با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران 48 هزار شهید و 200 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: ارتش در کنار سپاه و نیروى انتظامى یکى از ارکان نظامى در نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران به‏شمار مى‏‌رود. وی افزود: در اوایل انقلاب و دو هفته پس از برگزارى انتخابات درباره تعیینِ نوعِ نظامِ سیاسىِ کشور و رأى قاطعِ مردم به نظام جمهوری اسلامی، دسیسه‌های دشمنانِ خارجى و داخلی به منظور تضعیف نظام اسلامی آغاز شد و همگی بر انحلال ارتش متمرکز شدند.
به گفته امام جمعه‌ خمام، امام خمینى (ره) با صدور پیام تاریخى در 29 فروردین سال 58 خطاب به ملت، سنگ بناى روز ارتش را گذاشتند. وی سپاه را یکى از نهادهایى دانست که پس از پیروزى انقلاب به فرمان امام خمینى (ره) به‌وجود آمد و گفت: در سال‏هاى اخیر تهاجم علیه سپاه پاسداران در قالب پروژه سپاه‏هراسى به صورت بى‏سابقه‏اى افزایش یافته و به اوج خود رسیده است.

عاشوری اظهار کرد: جمهورى اسلامى در دهه چهارم انقلاب با اقتدارى روز افزون، ضمن تأمین عزت ملى براى مردم ایران در حوزه‏هاى مختلف در حال پیشرفت بوده و سپاه به رسالت خود به‏خوبى عمل کرده است. وی اضافه کرد: سپاه در هر منطقه‌ای که حضور دارد پیام‌آور امنیت برای مردم و وحشت برای دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنهاست. به گفته خطیب جمعه خمام اگر چه سپاه هویتی نظامی دارد اما حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مهم‌ترین هدف و وظیفه سپاه است. وی تصریح کرد: امروزه سپاه نه تنها حافظ مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی بلکه حافظ مرزهای فرهنگی کشور است و توانایی عظیمی در عرصه اقتصاد و تولید دارد.
عاشوری با اشاره به سالروز اعلام انقلاب ‌فرهنگی، گفت: دشمنان تلاش زیادی دارند تا در دانشگاه‌های ما نفوذ کنند زیرا می‌دانند که بیشترین نیروی جوان فعال و با استعداد کشور در این مرکز وجود دارد. وی افزود: هر تحولی اگر بخواهد در کشور ایجاد شود طبیعتاً باید از دانشگاه‌ها آغاز شود بنابراین بسیاری از عوامل فتنه تمام توان خود را برای تأثیرگذاری بر دانشگاه‌ها به‌کار گرفته‌اند تا در موقعیت مناسب خیانت خود را تکرار کنند. امام جمعه خمام به میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) که مصادف با روز تولد حضرت امام (ره) است اشاره کرد و یادآور شد: فاطمه باطن لیلة‌القدر است.


موضوع : روحانیون، نماز جمعه
http://khna.ir/14559

۱ دیدگاه