خمام - «جشنواره‌ی جابربن‌ حیان» افتتاح شد
با حضور مسئولین ؛

«جشنواره‌ی جابربن‌ حیان» افتتاح شد

جشنواره‌ی جابربن حیان با بیش از 90 اثر برجسته از دانش‌آموزان 35 آموزشگاه مقطع ابتدایی بخش خمام گشایش یافت.

شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲ KHNA12572

جشنواره‌ی دستاوردهای طرح جابربن حیان بخش خمام با بیش از 90 اثر برجسته از دانش‌آموزان 35 آموزشگاه مقطع ابتدایی این بخش با حضور معاون اداره‌ی كل كانون پرورشي و فكري كودكان و نوجوانان استان گيلان به مدت 3 روز گشايش یافت.
در این مراسم که صبح امروز در راستای نهادینه شدن آموخته‌های علمی دانش آموزان، رشد، توسعه‌ی خلاقیت و نوآوری های دانش آموزان مقطع ابتدایی و ایجاد زمینه‌ی تحقق اهداف دوره ابتدایی برگزار گردید، از پروژه‌های علمی دانش آموزان ابتدایی بخش خمام در محل مجتمع آموزشی شهيد مطهري رونمایی گردیده تا این جشنواره با هدف تقویت و تعمیق خلاقیت در مقطع ابتدایی و ایجاد موقعیت یادگیری تفکر علمی، منطقی و فلسفی و حل مساله گام بردارد.

بخشدار خمام در آیین افتتاحیه‌ی این نمایشگاه هدف اصلی جشنواره را ایجاد تقویت روحیه پرسشگری و تعامل سازنده عنوان كرده، افزود : این طرح دانش آموزان را نسبت به مسائل روزمره و زندگی کنجکاو بار می‌آورد. حسین ذاکر استقامتی با تقدير و تشكر از برگزاركنندگان اين جشنواره، تصریح کرد : برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ایجاد روحیه‌ی تحقیق و پژوهش و به‌كارگیری یافته‌های علمی در زندگی روزمره‌ی دانش آموزان است که موجب تشویق دانش آموزان در تحقیقات بیشتر و دخیل نمودن تحقیق و پژوهش در برنامه‌های آموزشي آنان می‌شود.


موضوع : آموزش و پرورش، بخشداری، دانش آموزان
منبع : روابط عمومی آموزش و پرورش خمام
http://khna.ir/12572

دیدگاه شما چیست ؟!