خمام - برخورد خودرو با تیرچراغ‌برق موجب قطع برق بخشی از کمربندی و 2 خیابان شد
ویژه
در میدان چندضلعی زیرده ؛

برخورد خودرو با تیرچراغ‌برق موجب قطع برق بخشی از کمربندی و 2 خیابان شد

در این حادثه سرنشین خودروی وانت‌بار نیسان به بیرون پرتاب گردیده است.

یکشنبه، ۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۰ KHNA10165

برخورد یک دستگاه خودروی وانت‌بار نیسان به تیرچراغ برق در محدوده‌ی ورودی کمربندی خمام از مسیر بندرانزلی (میدان زیرده) موجب قطع برق بخشی از کمربندی خمام و خیابان‌های پاسداران و بهشتی گردید.
در این حادثه راننده‌ی خودروی وانت‌بار نیسان به‌بیرون پرتاب گردیده که توسط نیروهای امدادی انتقال یافته است ؛ همچنین تا برداشتن تیر چراغ برق آسیب‌دیده و خم‌شده برای مدتی از حرکت خودروها در کمربندی ممانعت به‌عمل آمد که منجر به ترافیک گردید.
شهریار شیدایی (کارشناس حاضر در صحنه‌ی تصادف از مجموعه‌ی پلیس راهور) در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز، عنوان کرد : در این حادثه خودروی وانت‌بار نیسان به‌دلیل سرعت بسیار بالا در پیچ ابتدای کمربندی قادر به کنترل خودروی خود نبوده و با گاردریل و سپس تیر چراغ برق برخورد نموده، سپس مجدداً به وسط جاده هدایت شده و با بریدن راه یک دستگاه خودروی 206 تصادفی دیگر به‌وقوع پیوسته که خودروی 206 از ناحیه‌ی جلو در برخورد با وانت‌بار نیسان صدمه دیده است. وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی یا جراحت شدید به‌همراه نداشته است، افزود : در این حادثه سرنشین وانت‌بار نیسان به بیرون پرتاب گردیده است.
این کارشناس، خاطرنشان کرد : طبق بررسی‌های انجام شده علت حادثه سرعت بالای وانت‌بار نیسان و عدم توانایی وی در کنترل خودرو ارزیابی می‌گردد.


موضوع : تصادفات، در شهر
http://khna.ir/10165

۱ دیدگاه